شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۳۵
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش‌های سازگاری با کم‌آبی در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین درتاج صبح یکشنبه در نشست با مسئولان آب منطقه‌ای بوشهر اظهار داشت: در مسیر فرهنگ سازی برای مصرف بهینه آب و انرژی از هیچ نوع همکاری دریغ نمی کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در سال‌های اخیر همکاری خوب و موثری بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اجرای طرح داناب صورت گرفته است.

وی افزود: در سال جاری نیز با توجه به اهمیت موضوع سازگاری با کم آبی در اجرای طرح افزایش سواد آبی در دو مقطع متوسطه اول و دوم در بستر تفاهم نامه ای، همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

درتاج خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی صورت گرفته تمام معلمان مدرس کتاب انسان محیط زیست در قالب پنج کارگاه قطبی در سطح استان توسط شرکت آب منطقه ای بوشهر با محوریت سازگاری با کم آبی آموزش خواهند دید.

وی اضافه کرد: همچنین کارشناسان مسئول ادارات و معلمان رابط مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان‌هایی که با تنش آبی بیشتری مواجه هستند نیز در اجرای طرح داناب مشارکت خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر