جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز با نفوذ یک سامانه بارشی به جو استان انتظار می‌رود به تدریج بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط آغاز شود...
کد خبر: ۶۳۶۸۶
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز با نفوذ یک سامانه بارشی به جو استان انتظار می‌رود به تدریج بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط آغاز شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه روز گفت و گو با ایرنا افزود: پیش‌بینی می‌شود فعالیت این سامانه بارشی به تناوب طی روزهای شنبه تا چهارشنبه آینده در استان ادامه یابد.

وی بیان کرد: بر این اساس طی این مدت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان و بر روی دریا پیش بینی می‌شود. 

مساعدی ادامه داد: طی عصر یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در ترددهای شهری و جاده ای و وقوع رعد و برق های شدید و وزش تند باد و در پی آن تلاطم شدید دریا هشدار داده می‌شود.

وی یادآورشد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده دمای هوا در استان بوشهر به طور محسوسی کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق، فردا بر روی دریا و برخی نقاط استان همراه با رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در هنگام ظهر و بعد از ظهر بر روی دریا و برخی سواحل مرکزی و جنوبی استان بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و  فردا در هنگام وزش باد به بیش از ۱۲۰ سانتیمتر خواهد رسید.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۷ بامداد، مد اول ساعت ۱۱:۰۳ ، جزر دوم دریا ساعت ۱۵:۳۸ و مد دوم دریا ساعت ۲۱:۴۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر