جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۹۰
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سال گذشته بیش از ۸۵۰ برنامه بازی‌های بومی محلی در قالب طرح نشاط اجتماعی در روستاها و شهرهای استان اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بهروزیان فرد ظهر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های روستایی و بازهای بومی و محلی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ورزش و جوانان توسعه فضاهای ورزش روستاهاست که در این زمینه ۶۳ خانه ورزش روستایی تجهیز شد.

وی از تجهیز و راه‌اندازی ۷۰ خانه ورزش روستایی در آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: هیئت ورزش‌های روستایی و بازهای بومی و محلی یکی از هیئت‌های ورزشی فعال استان است.

بهروزیان فرد اضافه کرد: در مجموع ۲۲۰ اماکن ورزشی استان شامل سالن ورزشی، زمین‌های چمن مینی فوتبال و خانه‌های ورزش در روستاهای استان بوشهر احداث‌شده است.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های روستایی و بازهای بومی و محلی استان بوشهر ظهر سه‌شنبه با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای مجمع برگزار شد که سعید اسماعیلی رئیس پیشین هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان در سمت خود ابقا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر