جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۱۷
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از نظام دشمن را مایوس و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تقدیر از راهپیمایی‌های خودجوش مردمی در حمایت از نظام و مقابله با جریان‌های معاند و آشوبگر افزود: اقدام به‌هنگام و موثر مردم در حمایت از نظام دینی باعث برهم ریختن تلاش‌های دشمن شد.

وی بیان کرد: مردم بعد از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب صف خود را از آشوب‌گران و حامیان آنها جدا کردند و مرز خود را با کسانی که اقدام به غارت و تخریب اموال عمومی زدند، جدا کردند.

وی اضافه کرد: مردم نشان دادند به رغم مشکلات علاقه‌مند به نظام و مملکت هستند و امنیت خود را فدا نخواهند کرد.

محمودی با بیان اینکه مردم از اعلام افزایش ناگهانی قیمت سوخت و گرانی ناشی از آن نگران و از مسئولین گلایه‌مند هستند گفت: به‌رغم همه این مسائل و نگرانی‌ها بصیرت، ولایت‌مداری و انقلابی‌گری مردم موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم جریان معاند، سلطنت‌طلب، منافقان و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شد.

وی  افزود: اقدام و تصمیم رهبر معظم انقلاب و به جان خریدن همه مشکلات از سوی ایشان موجب شد تا بار دیگر حاکمیت قانون مخدوش نشود و قانون زیر پا گذاشته نشود.

امام جمعه کنگان اضافه کرد: ولایت‌مداری با شعار حاصل نمی‌شود و در امتحان سخت و دشوار انسان‌های ولایتمدار مشخص می‌شوند همانگونه که ملت بزرگ ایران این مهم را بارها و بارها به منصه ظهور رساندند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر