شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۸۲
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیات‎های ورزشی موفق در عرصه‎های ملی و بین المللی در اولویت حمایت این اداره‌کل قرار دارند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بهروزیان‌فر روز دوشنبه در نشست هم اندیشی رئیسان هیات‌های ورزشی استان بوشهر افزود: در حالی که تا چند سال پیش همه نگاه‎ها به فوتبال بود و بیشترین اعتبارها به این رشته داده می‌شد اما امروز  تمامی رشته‌های ورزشی موجود در استان بوشهر به فراخور فعالیت‎شان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: انتظار داریم هیات‎‌ها نیز با توجه به فراهم بودن امکانات مطلوب و توسعه زیرساخت‌ها تمرکز خود را بر پرورش استعدادها و قهرمانان ورزشی متمرکز کنند و از این طریق جایگاه ورزش استان را در سطح کشور ارتقا دهند.

بهروزیان‌فر ادامه داد: در این ارتباط تلاش می‎شود با شناسایی نیازها و مشکلات هیات‎ها نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های ورزشی برای میزبانی مسابقات و اردوهای ورزشی بسیاری از رشته های ورزشی در استان بوشهر انتظار است هیات‏‌ها استفاده از این ظرفیت‎ها را بطور جدی در دستور کار قرار دهند.

بهروزیان‎فر گفت: هرچند استان بوشهر آمادگی برگزاری بسیاری از مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای ملی را دارد اما گرفتن میزبانی مشروط به حضور ورزشکاران و تیم‌های استان در این رویدادها است تا از مزایای این میزبانی‌ها نیز به نفع ورزش استان بهره‌مند شویم.

وی  افزود: نیازسنجی آموزشی و برگزاری دوره‌های موردنیاز و فعال کردن هیات‌‏های شهرستانی در اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفته‌است.

بهروزیان‌فر در ارتباط با سهمیه‌‏های المپیکی و پارالمپیکی کسب شده توسط ورزشکاران استان بوشهر گفت: در رشته تیراندازی فاطمه کرم‎زاده و دو و میدانی محمد رضا احمدی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن شدند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج یادآور شد: با مشارکت کمیته ورزش و جوانان یادواره شهدا ورزشکار شهرستان دشتستان دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر