جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۰۳
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امسال از لحاظ اقتصادی و عمرانی یکی از سخت‌ترین سالهای پس از انقلاب است اما پروژه‌های عمرانی در این استان با قوت در دست اجرا و تکمیل است.

به گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی افزود: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده تلاش می‌شود هیچ پروژه‌ای روی زمین نماند و براساس برنامه‌ریزی اجرا شود.

وی بیان کرد: افتتاح بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت و برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌هایی که سال‌ها مطالبه مردم استان بوشهر است، در دهه فجر امسال، گواهی براین مدعا است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: پارک لیان، دانشکده دندانپزشکی، سالن اجتماعات شهید شاهینی برازجان، پل خور گناوه، جاده ریگ - گناوه برای رونق گردشگری، موزه منطقه‌ای خلیج فارس از جمله پروژه‌هایی است که انتظار می‌رود تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

ستوده اظهار داشت: در حوزه عمرانی فارغ از هرگونه نگاه سیاسی پروژه‌های استان بوشهر اجرا و تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر پنج سد در استان بوشهر در دست اجراست که از این شمار سدهای ارغون و اخند امسال و سد خائیز سال آینده آبگیری می‌شود و سد دالکی نیز فعال است.

 ستوده ادامه داد: در بخش آب‌ شیرین کن‌های استان بوشهر نیز تلاش می‌شود مطابق برنامه‌ریزی پروژه‌ها اجرا شود.

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان هسته‌ای بوشهر در کمتر از ۲ سال اجرا و پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز نیز در این استان فعال است.

وی یادآور شد: افتتاح ۱۹۰ میلیارد تومان پروژه در شهرداری‌ها و ۶۰ میلیارد تومان دردهیاری‌ها از جمله رخدادهای مثبتی است که در استان بوشهر اجرا شده‌است.

ستوده ادامه داد: تلاش شده براساس وعده‌هایی که به مردم در زمینه افتتاح پروژه‌های نیمه تمام داده شده‌است گام برداریم و آنها را در  زمان مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر