جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۷۲
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری به همت معاونت جهاد علمی و فن آوری سپاه امام صادق استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این جشنواره گفت: در حوزه روانشناسی جامعه تخصصی علمی، یک گزاره روان شناسانه مسجل است و بسیاری از بزرگان در این باره سخن گفته و کتاب و یا مطالبی نوشته یا مطالبی می گویند و آن این که انسان موجودی است که به اندازه ارتباطش با خدا در عرصه های تحولات آفرینشی می تواند تأثیر بگذارد و تحول تکوینی ایجاد کند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر ی افزود: دانشمندانی موفقند که دارای روحیه ایمانی، تقوا و عرفانی اند و در واقع افرادی در عرصه علمی، بزرگ هستند که دارای خلاقیت فکری و علمی بوده و این ویژگی ها را متصل به خدا کنند.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور هم در این مراسم، برگزاری این جشنواره ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره به منظور جریان سازی و گفتمان سازی علمی در سراسر کشور برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

دکتر مهدی رحیمی انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: ما برای این که کشورمان را مجدداً در عرصه علمی و فن آوری به تمدن نوین اسلامی که در قرن دوم تا هفتم وجود داشته است، برسانیم لازم است مراحلی را در سراسر کشور در این زمینه پیاده سازی کنیم.

وی  گفت:  خیزش علمی و جهش علمی اولین مرحله رسیدن به تمدن نوین اسلامی در عرصه علمی و فناوری است که در کشور خوشبختانه اتفاق افتاده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر