شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۴۰۹
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت:مناسب سازی در محیط های مسکونی، شهری و اداری گام های مثبتی است تا افراد معلول جامعه بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سروش گرمسیری نژاد صبح شنبه در نشست کمیته مناسب سازی و رفع موانع معماری شهرستان گناوه اظهار داشت: هدف از مناسب سازی اماکن و معابر برای معلولان با توجه به دستورالعمل‌ها، انطباق و مناسب سازی حوزه های شهری ومحل های تردد به گونه ای که افراد معلولان مانند افراد سالم بتوانند از این محل ها بهره برده و مورد استفاده لازم قرار دهند.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: این دستورالعمل ها شامل شیب، رمپ، سرویس های بهداشتی، آسانسور، راه های دسترسی،خط های عابر پیاده و سایر مجموعه ها را شامل می شود.

وی تصریح کرد: معلولان به عنوان عضوی از اعضای جامعه حق استفاده از امکانات و خدمات را مانند سایر افراد جامعه دارا هستند وامید است که با همکاری ستاد مناسب سازی و با استفاده از استانداردهایی که در کشور در مجموعه های مرتبط تعیین شده گامی در کنار هم در جهت تسهیل در امورعبور مرور این قشر ارزشمند در جامعه برداریم.

گرمسیری نژاد ادامه داد: مناسب سازی در محیط های مسکونی، شهری و اداری گام های مثبتی است تا افراد معلول  جامعه بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات قبل این ستاد عنوان کرد: اجرای رمپ ویژه برای ورود معلولان به  ادارات شهرستان  لازم است که ادارات باید در این مورد اقدام فوری انجام دهند.

معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه یادآور شد: اجرای پارک معلولان، پیاده‌روها و خط‌های نابینا در پیاده‌روهای جدید و نوسازی ها نیز توسط مجموعه شهرداری در دست پیگیری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر