جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۳۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: شورای ورزش گناوه از ظرفیت خیران شهرستان که همواره در کارهای عام‌المنفعه پیشقدم و پیشتاز هستند برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی کمک بگیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار گناوه در جلسه شورای ورزش این شهرستان گفت: تشکیل شورای ورزش فتح باب و شروع جدیدی برای توسعه و کمک به ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان با استفاده و کمک از منابع مردمی در کنار امکانات و منابع مالی دولت باشد.

غلامرضا مهرجو افزود: توسعه ورزش‌های آبی که ظرفیت بالا و ارزشمندی دارد توجه و مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه پیشکسوتان و نخبگان برای توسعه و کمک به ورزش قهرمانی و همگانی رویکرد مناسبی است که برای شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار گناوه گفت: سرانه ورزشی این شهرستان به نسبت شهرستان‌های با جمعیت و وسعت کمتر رقم پایینی است و باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های منطقه برای ارتقای شاخص‌های ورزشی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اهتمام به توسعه ورزش یکی از کارهای اساسی و نیاز فوری جامعه است، گفت: باتوجه به اینکه طیف وسیعی از جامعه را ورزش در برمی‌گیرد اگر ورزش‌های قهرمانی و همگانی توسعه یابد، جامعه‌ای سالم بلحاظ جسمی و روحی و دوری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

مهرجو ادامه داد: شهرستان گناوه استعداد و قابلیت‌های زیاد و ورزشکاران مستعدی در عرصه ورزش بویژه معلولان دارد که در سطح جهانی و ملی نقش آفرینی کرده‌اند و باید حمایت و کمک شوند.

فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه استحقاق این را دارد که هم در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و امکانات و سرانه فضای ورزشی جایگاهی بالاتر از موقعیت کنونی داشته باشد.

وی بیان کرد: باید پس از گذشت یک سال از شروع بکار شورای ورزش خروجی آن بگونه‌ای باشد که گام‌های موثری در توسعه ورزش، افزایش سرانه و امکانات و کمک به ورزشکاران برداشته شود تا زمینه جلب اعتماد و کمک مردم در این زمینه فراهم شود.

فرماندار گناوه  از رئیس و مجموعه اداره ورزش و جوانان گناوه که با دست خالی، تنگناها و بضاعت کم تلاش و زحمات زیادی در پویا و  فعال نگه داشتن حوزه ورزش شهرستان داشته‌اند،  تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر