جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۶۹
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اجرای سهمیه‌بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردم هم می‌پذیرند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار سید محمد باقرزاده سه‌شنبه شب در مراسم یادواره سرداران، ۱۱۷ شهید و ۱۴ شهید گمنام شهرستان دیر استان بوشهر افزود: ایجاد تغییر بینش مردم در برابر جریان‌ها و تصمیم‌ها مهم است و علم و معرفت آنان باید بیشتر شود تا بپذیرند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی سهمیه‌بندی و افزایش بنزین انجام شده‌است.

وی ادامه داد: مردم انقلاب را بوجود آوردند و آنها با استقامت و پایداری میل جنگ‌جویی دشمن را از بین برند و دشمن را ناامید می‌کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دشمن توهم نیست و بر اثر برخی سوء تدبیرها اکنون دشمنان خفته انقلاب بیدار شده‌اند.

باقرزاده گفت: مسئولان نظام اسلامی تا زمانی که در مسیر الهی حرکت کنند مردم پشتوانه آنان هستند و هرجایی که کار آنان برای خدا نباشد، همراهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه یک امر عقلی است و هنوز عده‌ای دریافت درستی از ولایت فقیه ندارند و مردم در انتخابات نباید به این افراد رای دهند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم به اذن ولایت فقیه همه بت ها را شکستند که یکی از این بت‌ها اتکا به آمریکا بود و باید بدانیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و مردم به خود و استعدادهای خود اعتماد دارند و این را از امام راحل و مقام معظم رهبری آگاهانه آموخته‌اند.

باقرزاده اظهارداشت: برگزاری یادواره شهیدان برگرفته از فرهنگ قرآنی ذکر است و شهیدان از پیروان انبیا بودند که با صداقت به وظیفه خود عمل کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: شهیدان افتخار نظام اسلامی هستند و باید قدردان آنان باشیم.

سرهنگ دشتی افزود: یادواره شهیدان شهرستان‌ها در حال برگزاری است و کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در ۲۵ دی ماه امسال برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر هدف از برگزاری یادواره ها را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست.

بندردیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر