شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۶۶۵
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: 16 آذر روز فریاد علیه آمریکاست و دانشجویان با هوشیاری و بیداری نباید تحت تاثیر غرب‌زدگان و وابستگان به دشمنان اسلام قرار گیرند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه دیر افزود: دشمن درتلاش است همزمان با 16 آذر موجب ایجاد اغتشاش در کشور است که باید دانشجویان و مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های آنان را نقش برآب کنند.

وی با اشاره برگزاری یادواره سرداران و 117 شهید و 14 شهید گمنام شهرستان دیر افزود: یادواره شهیدان با تلاش و برنامه ریزی سپاه سید الشهدا این شهرستان و با حضور پرشور و گسترده مردم و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب با هدف انتقال روحیه شهادت طلبی به  نسل جوان انجام شده است.

حسینی با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی گفت:  شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه والایی در کشور دارد و باید در راستای مطالبات رهبری گام بردارد.

وی در رابطه با سوخت صیادان شهرستان دیر افزود: هنوز سهمیه سوخت صیادان بعد از سه هفته به آنان تعلق نگرفته است و این امر باعث بروز مشکلات معیشتی سنگینی برای فعالان این بخش شده است

امام جمعه دیر گفت: صیادان نیز مانند مابقی قشرهای جامعه زندگی و قسط دارند و مسوولان باید برای برطرف کردن مشکلات این گروه از جامعه هرچه سریع تر تدبیر کنند.

حسینی افزود: بارش تگرگ موجب بروز خسارت سنگینی به کشاورزان شهرستان دیر شده است با توجه به هزینه‌های سنگین مسوولان به جای مطالبه قسط‌ها به دنبال راهکاری برای امهال تسهیلات بانکی، پرداخت تسهیلات جدید با سود کم و دادن بذر به کشاورزان باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر