شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۹۳
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: مرزداران سخت‌کوش عرصه نظم و امنیت در استان بوشهر ۴۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در چند عملیات در این استان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، فرمانده مرزبانی استان بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق در عملیات‌های منسجم دریک هفته گذشته  مقدار زیادی کالای قاچاق شامل دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی،  دارو ، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد اضافه کرد: در جریان این عملیات‌ها تعداد چهار فروند شناور و ۲ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

وی بیان کرد: امروز تلاش برای استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد هدف‌های سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی بوده و تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به هدف‌های خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر ماموریت‌های محوله از عوامل موفقیت مرزبانان در ماموریت‌ها بوده که توانسته با وارد عمل شدن به موقع، قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به هدف‌های شوم خود ناکام بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر