شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۷۹۴
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: چشم‌ها و گوش‌ها برای انتخاب صحیح در انتخابات پیش رو باز باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح دوشنبه در یادواره ۱۳ شهید و شهدای گمنام شهرستان عسلویه اظهار داشت: هر قدمی که برای شهدا برداشته شود کم است و بدانیم حق شهدا را به تمام معنا به هیچ‌وجه نمی‌توان ادا کرد.

وی افزود: شهدا جزء قشر خاصی هستند که به جز خداوند مدیون هیچ قشری نیستند اما همه اقشار جامعه بدهکار آنها و مدیون آنها هستند.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: عزت، شوکت، قدرت و افتخار کشورمان مدیون خون شهداست که از جان شیرین خود گذشتند تا روشنی بخش محفل جامعه باشند.

هاشمی‌نژاد عنوان کرد: بالاترین مقام از آن شهدا است که بدون واسطه از خداوند رزق می‌گیرند و آثاری از خود بر جای گذاشتند که بقای اسلام و انقلاب مدیون تلاش‌های آنها است.

وی ادامه داد: اصول و ارزشی به واسطه تلاش‌های شهدا به وجود آمد که متاسفانه اکنون این ارزش‌ها در سطح جامعه کم رنگ شده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: برگزاری این نوع محافل تاثیرات بسیار معنوی در دیار و شهرمان دارد اما مهمتر از برگزاری این جلسات به نام شهدا این است که فرهنگ ارزشمند شهدا در زندگی پیاده شود.

هاشمی نژاد گفت: شهدا زنده هستند و اعمال و کردار ما را می بینند که نیاز است کاری کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

وی با اعلام این که اگر برای پاسداشت خون شهدا، باید بصیرت مان را بالا ببریم، عنوان کرد: انتخابات در پیش داریم و باید چشم و گوشمان را باز کنیم تا فرد اصلح انتخاب شود.

وی ادامه داد: هیچ حزب، گروه، طیف سیاسی و جناحی برای مردم کار نکرده بلکه این خون شهدا است که ما را به اینجا رسانده است.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: چشم و گوشمان در انتخابات به صحبت های مقام معظم رهبری باشد و نیاز است که  مواظب باشیم که بدون بصیرت به کسی از جمله قوم و خویش کاندیداهایمان رای ندهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر