جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر – مجتبی سعادتی: در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، جمعه 15 آذرماه، تیم ستارگان دشتستان که با مشکلات مالی فراوان و وعده های حمایتی عمل نشده مسوولین از آن ها روبرو بود، با تیمی نصفه و نیمه با خودروی شخصی، به دیدار میزبان متمول و رده اولی خود از کازرون رفت و نتیجه را 28 به 14 به این تیم واگذار کرد...
کد خبر: ۶۴۸۶۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

فکرشهر – مجتبی سعادتی: در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، جمعه 15 آذرماه، تیم ستارگان دشتستان که با مشکلات مالی فراوان و وعده های حمایتی عمل نشده مسوولین از آن ها روبرو بود، با تیمی نصفه و نیمه با خودروی شخصی، به دیدار میزبان متمول و رده اولی خود از کازرون رفت و نتیجه را 28 به 14 به این تیم واگذار کرد.

از سوی دیگر، با توجه به باخت زغال سنگ طبس مقابل ذوب آهن اصفهان تکلیف تیم سقوط کننده به لیگ یک از این گروه به هفته دهم و بازی آخر ستارگان دشتستان و زغال سنگ طبس، در سالن امام خمینی (ره) برازجان کشیده شده است.

تیم هندبال ستارگان دشتستان تنها در صورت برد مقابل این تیم می تواند امتیاز لیگ برتری هندبال را برای دشتستان حفظ کند و در صورت باخت یا حتی مساوی برای تعیین وضعیت خود باید به مرحله پلی آف با تیم انتهای جدولی گروه ب این مسابقات یعنی خیبر اراک دیدار کند.

نماینده استان بوشهر و شهرستان دشتستان در صورت برد می تواند در لیگ برتر هندبال ماندنی شود و امیدوار به حمایت های بیشتر و بهتر در سالی آتی باشد.

ستارگان در لیگ کنونی به عنوان یکی از کم بضاعت ترین تیم های مسابقات، نتایج شگفت انگیزی مقابل ذوب آهن اصفهان، تیم آسیایی زاگرس اسلام آباد غرب و سربداران سبزوار به دست آورد.

به دست آوردن آنتن تلویزیون طی چندیدن مرحله برای اولین بار و پخش مستقیم مسابقات ستارگان دشتستان از شبکه ورزش و شبکه های استانی که توانست به معرفی تماشاگران و هواداران منظم وخونگرم برازجانی به مردم ایران کمک کند، به نظر حضور نسبتا موفقی برای نماینده هندبال دشتستان بوده است و باید دید نماینده استان بوشهر در لیگ برتر هندبال در هفته پایانی مسابقات در مرحله اول، می تواند این امتیاز را برای دشتستان حفظ و این موفقیت را کامل کند یا خیر!
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر