جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۹۸۶
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم از حضور 36 داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تنگستان تقدیر کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام فر در خطبه‌های نماز جمعه اهرم افزود: کسانی که در این عرصه وارد شدند بدانند مسئولیت  جایگاه خطیر و سنگینی است که باید از پس آن برآیند و هرکسی این توانایی را ندارد می‌تواند انصراف دهد.

وی بیان کرد: حیطه وظایف مجلس دو حوزه نظارت و تحقیق است قوانین حاکم بر کشور از مجلس خارج می‌شود، کسانی که خود را در معرض رای مردم می گذارند باید اینها را بدانند.

اسلام فر ادامه داد: باید مردم بدانند که کار نهایی در دست آنهاست و باید انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشند.

وی تاکید کرد: جایگاه نماز جمعه تریبون جناح بازی نیست و متوجه باشید به کسی رای دهید که خادم ملت باشد چرا ک زیرا مردم رئیس نمی‌خواهند.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: اگر مشاهد شد هر یک از نامزدهای انتخاباتی پول پاشی کرد مردم باید با رای ندادن با این روش کار مقابله کنند همچنین داوطلبان وعده‌های واهی ندهند.

وی گفت: باید کسی انتخاب شود که درد مردم تنگستان را بداند نه باری بر دوش مردم بگذارد.

اسلام فر با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و هشتمین اجلاس نماز اظهارداشت: در میان نعمت‌های الهی که هیچ کسی قادر بر شمارش آن نیست برخی برجستگی‌های نمایان دارند که اهل تعامل را به شگفتی می‌رساند و از جمله  جذاب ترین این نعمات شگفتی ساز  نماز است .

وی ادامه داد: همه در قبال برگزاری نماز مسئول هستند اما مسئولیت بعضی سنگین تر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر