جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۸۳
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان کنگان افزایش و تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدعلی پاک‌نژاد عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کنگان اظهار داشت: طرح‌هایی که قابلیت فعالیت اقتصادی دارند برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها برای آن‌ها برنامه‌ریزی خوبی شود که در دهه فجر صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرک‌های شیلاتی ما آماده است و باید آن را پیگیری کرد تا در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز شود و همچنین ادارات متولی بازدیدی از این شهرک‌ها داشته باشند و نتایج آن را به ما اعلام کنند.

پاک‌نژاد بیان کرد: شهرستان کنگان می‌تواند یک شهرک کشاورزی داشته باشد که نیاز است جهاد کشاورزی در این باره برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

فرماندار کنگان گفت: بانک‌ها و ادارات به اجرای طرح‌های گردشگری و طرح‌هایی که باعث اشتغالزایی شوند کمک کنند و در جذب و حمایت از سرمایه‌گذار همت کنند.

وی ادامه داد: در صندوق توسعه دریایی اعتبارات خوبی وجود دارد و می‌تواند به ما در ایجاد شناورها و توسعه بندر شهرستان به ما کمک کنند و همچنین در توسعه مسافرت‌ها و گشت‌های دریایی به ما کمک کنند.

نماینده عالی دولت در کنگان افزود: در حوزه صادرات مشکلی نداریم و سرمایه گذاری که قصد دارا در زمینه صادرات فعالیت کند قطعاً از او حمایت می‌کنیم و با او همکاری می‌کنیم اما در کنار این موارد یک سری مسائل از جمله رعایت بهداشت و استاندارد و … باید مورد توجه گمرک قرار گیرد چرا که زیبنده نیست صادراتی که به کشورهای دیگر فرستاده شود، برگشت بخورد.

پاک‌نژاد در ادامه گفت: فروشگاه‌های اینترنتی در سطح شهرستان راه اندازی شود این فروشگاه‌ها می‌توانند به اقتصاد شهرستان کمک زیادی کنند.

رئیس شورای اداری کنگان مطرح کرد: جهاد کشاورزی در آموزش کشاورزان ضعیف عمل کرده است و نیاز است که به این امر مهم توجه جدی شود، این آموزش‌ها باعث می‌شود که کشاورزان به سمت گلخانه‌ای بروند و کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان افزایش و تقویت شود که ما در این زمینه قطعاً حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر