جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۱۹۹
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: مسؤولان، بخش فراموش‌شده بردخون را دریابند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بردخون با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: ریشه تلخ حادثه کربلا از شهادت حضرت زهرا(س) منشأ گرفته و بذر واقعه عاشورا در این واقعه ناگوار پاشیده شد.

امام جمعه بردخون افزود: باید از این حادثه غمبار درس بگیریم که چگونه امت پیامبر(ص) حرمت خاندان رسالت را پاس نگذاشتند و به شخصیت فرزندان پیامبر(ص) بی‌احترامی کردند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین عامل انحراف جامعه اسلامی پس از ارتحال پیامبر اسلام(ص) که باعث تنهایی حضرت امام علی(ع) شد نفاق بود که شامل نفاق اخلاقی، اجتماعی و سیاسی است که نفاق سیاسی خطرناک‌تر از بقیه است.

خطیب جمعه بردخون با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یاران وفادارش و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مهم‌ترین ویژگی این سردار رشید اسلام اخلاص در عمل و انقلابی‌گری بود.

رکنی‌حسینی همچنین با تسلیت جان‌باختن جمعی از تشییع‌کنندگان سردار سلیمانی در کرمان و مسافران هواپیمای مسیر اکراین، خطاب به مسؤولان ابراز داشت: از رئیس جمهور، استاندار، فرماندار و مسؤولان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به بخش فراموش‌شده بردخون داشته باشند و این منطقه را دریابند.

امام جمعه بردخون افزود: در بردخون شخصیتی داریم که نام بوشهر و بردخون را به دنیا معرفی کرده که عیادت مسؤولان کشوری در زمان بیماری وی مشخص بود و این شخصیت بزرگوار حسینی‌ بوشهری است که در اصل بردخونی می‌باشد و نمایندگی خبرگان رهبری را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: انتظار است مدیران اجرایی توجه ویژه‌ای‌ به بردخون داشته باشند و برای طرح‌های نیمه‌تمام نظیر اسکله، دارالقرآن، مدارس، یادمان شهدای گمنام و طرح‌های دیگر اعتباری در نظر گرفته شود تا به سرعت تکمیل شود.

خطیب جمعه بردخون تصریح کرد: صیادان بردخونی در رنج و فشارند و ما مشکلات این قشر را درک می‌کنیم و با وجودی که چندین بار قول دادند اسکله بردخون در دهه فجر افتتاح می‌شود اما تا کنون خبری نیست که انتظار داریم با اختصاص اعتباری این پروژه را تکمیل کنند.

رکنی‌حسینی ادامه داد: از فرماندار شهرستان دیر می‌خواهیم قبل از اینکه از شهر دیّر دفاع کند بردخون را در نظر بگیرد زیرا هرچه اعتبار در دیر هزینه شود باز پیدا نیست پس اعتبارات را به بردخون نیز اختصاص دهید.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم که معاونان و نماینده‌های خود را برای بازدید از بردخون بویژه اسکله خورخان اعزام کند زیرا این خواسته و انتظار مردم بردخون است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر