جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۴۲۸
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: نخستین محموله کمک‌های هلال احمر استان بوشهر در قالب ۱۵۵۰ بسته غذایی به همراه ۲ تن حبوبات به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، غلامرضا حاجیانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ارسال  نخستین محموله کمک رسانی مردم استان بوشهر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف پیشتاز بوده و در کمک به همنوعان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، تصریح کرد: نخستین محموله کمک رسانی مردم استان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان  بارگیری و ارسال شد.

حاجیانی با تاکید بر پشتیبانی از سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان افزود: جمعیت هلال احمر استان بوشهرکمک‌های خود را در قالب یک‌هزار بسته غذایی 12 ساعته و 550 بسته غذایی یک ماهه به همراه 2 تن حبوبات به مناطق سیل زده ارسال کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد :شهروندان در صورت تمایل به کمک برای حادثه دیدگان ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور می‌توانند به روش‌های اعلام شده اقدام کنند.

حاجیانی خاطرنشان کرد: واریز وجوه نقدی به حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد همه بانک‌ها، واریز به کارت‌  6104337999999996 نزد بانک ملت و یا شماره کارت 5894631850259730 بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک رفاه کارگران از جمله روش‌های پرداخت کمک به هموطنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: همچنین کد دستوری #112* برای کمک به سیل‌زدگان اعلام می‌شود ضمنا شهروندان می‌توانند اقلام غیرنقدی شامل انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان بوشهر تحویل دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر