جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۴۵۱
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرایط برای رقابت تیم‌های لیگ برتری عادلانه نیست چون تیم شاهین بدون کسب آمادگی لازم باید ۱۵ روز زودتر نسبت به حریفان بازی خود را برگزار کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، میشو کریستیچوویچ روز پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم شهر خودرو مشهد افزود: فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به تیم شاهین ندارد چراکه این تیم فقط یک بازی دوستانه انجام داده و زمان کافی برای هماهنگی بازیکنان را نداشته است.

وی بیان کرد: من یک خارجی در کشور ایران هستم و این تصمیم فدراسیون علیه تیم شاهین من را بسیار ناامید کرد. 

کریستیچوویچ افزود: در نقل و انتقالات ۶ بازیکن جدید نیز به تیم شاهین اضافه شد ولی بعضی از این بازیکنان تنها یک جلسه کنار تیم بودند و به آمادگی لازم دست پیدا نکردند.

وی ادامه داد: با این وجود ما فردا بازی داریم و برای کسب پیروزی تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم.

سرمربی شاهین بوشهر یادآور شد: آی.سی.تی یکی از بازیکنان جدید ما صادر نشده اما اکنون می‌توانم بگویم نیمی از بازیکنان ما آماده هستند و نیمی دیگر آماده نیستند.

کریستیچوویچ افزود: تیم شهر خودرو به‌طور معمول در جدول رده‌بندی لیگ برتر رتبه‌های دوم تا چهارم را دارد و  این نشان از برخورداری آنها از بازیکنانی با کیفیت است.

سرمربی شاهین بوشهر درباره محرومان و مصدومان تیمش برای این مسابقه گفت: گادرانی در بازی برابر سپاهان کارت قرمز گرفت و نمی‌تواند با ما باشد و مصطفی احمدی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم شاهین نیست.

وی یادآور شد: در دو هفته اخیر هم چند بازیکن نتوانستند با تیم شاهین تمرین کنند، اما سه روز است این بازیکنان به تمرینات اضافه شدند. 

کریستیچوویچ ادامه داد: اکنون می‌توانم بگویم بازیکنان تیم شاهین از نظر سلامتی برای بازی فردا آماده هستند، اما اینکه بتوانند کیفیت خود را نشان دهند، مطمئن نیستم. 

وی افزود: بعد از این بازی ۱۵ روز زمان داریم تا بدنسازی تیم‌ را ادامه دهیم و به طور قطع این بازه زمانی می‌تواند به ما کمک کند.

کریستیچویچ تصریح کرد: می‌توانم بگویم ما با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستیم و این را هم باید بگویم ماندن تیم شاهین در لیگ برتر متکی به من نیست و بستگی به خیلی چیزها از جمله مدیریت،‌ هواداران و بازیکنان دارد. 

وی افزود: تمام دانش و تلاشم را در اختیار تیم می‌گذارم تا در لیگ برتر بمانیم و هواداران مطمئن باشند اگر به شخصه این اعتقاد را نداشتم اینجا نمی‌ماندم و می‌رفتم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر