سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۵۰
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: کارخانه نوآوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمجید مصلح عصر شنبه در بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: طرح‌های مهمی از جمله کارخانه نوآوری، دانشکده مهندسی، استخر سرپوشیده، مهمانسرای اساتید را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به ساخت کارخانه نوآوری با سه هزار مترمربع زیربنا خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی کارخانه نوآوری این دانشگاه در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و پس از پیشرفت ۵۵ درصدی به سبب کمبود اعتبار و عدم اجرای تعهدات پیمانکار متوقف شد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار کارخانه نوآوری خلیج فارس از محل اعتبارات استانی اضافه کرد: با افتتاح کارخانه نوآوری این دانشگاه زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از دانشجویان کارآفرین فراهم می‌شود.

وی افزود: کارخانه نوآوری این دانشگاه با اعتبار ۲۲.۲ میلیارد ریال در محل پردیس ۲ دانشگاه خلیج فارس بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مصلح با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به طرح‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: امروز اگر دانشگاه خلیج فارس بوشهر توانسته در راستای اهداف و مأموریت‌های خود موفق باشد به سبب حمایت مجموعه استانداری بوشهر است.

وی دانشگاه خلیج فارس را سومین دانشگاه کشور در جذب منابع از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و افزود: این موفقیت جز در سایه تلاش و همدلی همه اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر نبود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر