سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۶۵۵۱
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار توجه به حرف‌ها و انتقادات دانشجویان شد و گفت: رفع مشکلات دانشجویان استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دانشگاه‌ها مرکز توسعه و رشد هر جامعه‌ای هستند و نیاز است که به آنها توجه خاصی صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و لازم است بر اساس رابطه پدر و فرزندی با دانشجویان ارتباط برقرار شود.

استاندار بوشهر خواستار توجه به حرف‌ها و انتقادات دانشجویان شد و تصریح کرد: باید به دغدغه‌ها و نظرات دانشجویان به خوبی توجه شده و با آرامش به دغدغه‌های آنان پاسخ داده شود.

وی با قدردانی از فراهم بودن فضای همدلی، همکاری و دوستی در دانشگاه خلیج فارس گفت: مطمئن باشید دانشجویان در اینگونه فضاها قادر می‌شوند زمینه موفقیت خود و اعتلای استان و کشور را فراهم کنند.

گراوند یکی از وظایف مهم مسئولان را ارتباط با دانشجو، شنیدن سخنان و انتقادات آنها و ارائه توضیحات لازم دانست و خاطرنشان کرد: باید این فضا بر اساس احترام و حفظ حرمت‌ها باشد و در این راستا دانشجویان باید انتقادات و مطالبات را به شکل صحیح عنوان کنند و نباید فضا را به سمت ناهنجاری پیش برد.

اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این نشست به بیان مشکلات موجود در دانشگاه مانند هزینه برق، آب و عدم اتمام برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به سبب کمبود منابع پرداختند که استاندار بوشهر قول مساعدت و کمک در بر طرف شدن برخی از این مشکلات داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر