جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۵۴
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: ۸۱۸ تن از دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی ۲۲ آموزشگاه دبستان گناوه در فضای روحانی رسیدن به سن عبادت و انجام اعمال و تکالیف الهی را در مصلای جمعه این شهر جشن گرفتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آئین معنوی ویژه برنامه‌های مختلفی شامل  خواندن سرود، قرائت قرآن و  سوگندنامه، شعر و دکلمه‌ خوانی توسط دانش آموزان دختر  اجرا و  رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

امام جمعه موقت گناوه در این آئین گفت: ورود به سن تکلیف  یک رویداد زیبا و  سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است.

حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود:  شما از امروز در برابر خداوند باید با انجام تکالیف دینی کارهای بزرگ انجام دهید و  سعادتمند شوید.

وی رعایت حجاب و عفاف ، نمازخواندن، احترام به والدین و معلمان و مربیان را از مهم‌ترین کارهای مهم دانش آموزان از زمان به تکلیف رسیدن عنوان کرد.

مدیرآموزش و پرورش گناوه گفت: نماز خواندن، به جای آوردن شکر نعمت‌های الهی است و اگر انسان شکرگزاری کند ، خداوند هم نعمت‌های خود را افزایش می‌دهد.

اسکندر احمدی افزود: اشاعه ترویج فرهنگ دینی، قرآنی، توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه از عمده اهداف  برگزاری جشن تکلیف و عبادت است که باحضور ۸۱۸ دانش آموز دختر از ۲۲ مدرسه انجام شده است.

همایش پیاده روی و کارگاه سلامت در خیابان ساحلی تا یادمان شهدای گمنام و جشنواره کیک و شیرینی در دبستان امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های چهارمین روز گرامیداشت دهه فجر در گناوه بود.

 به ۳ نفر برتر در جشنواره کیک و شیرینی توسط ستاد بزرگداشت دهه فجر جوایزی اهدا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر