جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۵۹۹
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچی متخلفی که در کوه‌های مرزی بین استان بوشهر و فارس اقدام به شکار یک راس بز وحشی کرده بودند دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، احسان موسوی بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فراشبند در پایش منطقه کوه نصار محدوده مرزی بین دو استان فارس و بوشهر متخلفانی را مشاهده کردند که یک رأس بزوحشی را شکار کرده و لاشه آن را به درون منزل یکی از متخلفان در حوزه جغرافیایی استان بوشهر، انتقال داده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، در ماموریتی مشترک با یگان حفاظت شهرستان دشتستان با همکاری پاسگاه انتظامی تنگ ارم، با حکم قضایی منزل متخلف بازرسی کردند که در این بازرسی سر یک رأس بزوحشی تازه شکار شده به همراه مقادیری گوشت کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک قبضه سلاح بادی، ۶ عدد فشنگ گلوله زنی، ۱۱ عدد فشنگ ساچمه زنی، دوربین چشمی و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

وی افزود: فرد متخلف بعد از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی و در ساعات اولیه دستگیری بازداشت شد و تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر