جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۷۸۳
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، عبدالکریم گراوند روز جاری در نشست مشترک شورای هماهنگی مقابله با بحران و شورای اطلاع رسانی استان با موضوع بررسی هجوم ملخ ها و اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متولی اصلی موضوعات مرتبط به بیماری کرونا در استان خواهد بود.

وی در مورد اقدام به تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا گفت: در زمینه تعطیلی مدارس، نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما ملاک عمل خواهد بود و دانشگاه تاکنون در این زمینه توصیه ای نداشته است و متناسب با نظر تخصصی دانشگاه در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهیم کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و پیشگیری دو موضوع مهم برای مقابله با کرونا است، اضافه کرد: آموزش عمومی در مورد کرونا مورد تاکید است و صدا و سیما باید ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی در مورد این بیماری تولید و پخش کند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مسئول اصلی اطلاع رسانی و سخنگوی استان در مورد بیماری کرونا است، اظهار کرد: تمام مصاحبه ها در مورد کرونا باید از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود و خلاف این موضوع پذیرفتنی نخواهد بود.

گراوند همچنین در مورد تعطیلی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.

وی یادآور شد: لغو رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان است و به دنبال این نیستیم که با این تصمیمات موجبات نگرانی مردم شویم و به محض تایید دانشگاه علوم پزشکی رویدادهای مختلف از سر گرفته خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیران از برگزاری جلسات غیرضروری در استان خودداری کنند، افزود: انتظار داریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین مردم عزیز استان از وقوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر