جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۳۴
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس تمام قلیان‌های سطح شهر بوشهر جمع‌آوری شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از موارد مهم در انتقال کرونا ویروس استفاده از قلیان مشترک است که در این راستا بر اساس  مصوبه مدیریت ستاد بحران استان بوشهر و به دستور استاندار  تمام قلیان‌ها در محافل عمومی از جمله سواحل جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: دست فروشان از عرضه قلیان در محفل‌های گوناگون عمومی پرهیز کنند چرا که تیم‌های جمع آوری، در تمامی نقاط با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص برخی شایعه فوت یک بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بوشهر اضافه کرد: تاکنون هیچ مورد مثبتی از این بیماری  در استان بوشهر ثبت نشده است.

خواجه ئیان اظهارداشت: برخی موارد که در فضاهای مجازی در زمینه وجود ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر منتشر می‌شود دروغ محض است چراکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از این ویروس در استان گزارش نشده است.

وی افزود: همکاری مردم در رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا قابل ستایش است و ادامه این موارد مورد تاکید است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر