جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی از روز جمعه به استان بوشهر شاهد ناپایداری‌های جوی در قالب بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان خواهیم بود...
کد خبر: ۶۸۵۲۳
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی از روز جمعه به استان بوشهر شاهد ناپایداری‌های جوی در قالب بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرج‌الله شکوهی‌پور بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از روز جمعه با نفوذ امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به استان بوشهر و تداوم آن طی روز‌های شنبه و یک‌شنبه، ناپایداری‌های جوی افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در مدت مذکور ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد و تلاطم دریا، شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای در استان باشیم.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: به دلیل ماهیت بهاری بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین از ظهر جمعه و در روز‌های شنبه و یک‌شنبه نسبت‌به افزایش ارتفاع موج دریا در برخی ساعت‌ها تا بیش از دو متر هشدار داده می‌شود که توصیه می‌شود تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری خودداری شود.

شکوهی‌پور از افزایش دمای هوا در مدت مذکور خبر داد و گفت: وقوع پدیده گرد و خاک، احتمال کاهش موقت دید افقی و اختلال در پرواز‌های ورودی و خروجی دور از انتظار نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر