شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۷۰۴
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: در حوزه اعزام بیماران اورژانسی و رفت‌وآمدهای دریایی جزیره خارگ مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌ها این مشکلات حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر ابراهیمی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیر عملیات عمومی و هماهنگ‌کننده نهادی محلی با شرکت‌های نفتی منطقه خارگ اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ پیوند دیرینه‌ای با نفت دارد، اهالی شریف خارگ میزبان و حافظان خوبی برای صنعت انرژی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: خدمات خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی توسط مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارائه‌شده است و طی بررسی صورت گرفته اهالی شریف خارگ از خدمات این مدیریت اقدامات مناسبی در زمینه‌های خدمت‌رسانی ارائه نموده است.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم با توجه به نزدیکی به فصل تابستان کنترل و جلوگیری از هدر رفت آب در جزیره خارگ است، انتظار ما این است که در مصرف آب با توجه به شرایط خاص جزیره صرفه‌جویی لازم صورت پذیرد.

ابراهیمی گفت: در حوزه اعزام بیماران اورژانسی و رفت‌وآمدهای دریایی جزیره مشکلاتی وجود دارد که ان‌شاءالله با همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌ها این مشکلات حل شود.

مدیر عملیات عمومی و هماهنگ‌کننده نهادی محلی با شرکت‌های نفتی منطقه خارگ نیز اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران یکی از شرکت‌های مهم و راهبردی در حوزه وزارت نفت با محوریت جزیره مقاوم خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت ایران اسلامی شناخته می‌شود.

نادر پیر زاده افزود: مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران به عنوان نماینده این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدماتی در حوزه تأمین آب، حمل نقل پشتیبانی و پروژه‌های عام‌المنفعه در حال خدمت‌رسانی است و ما خدمت‌رسانی به مردم را افتخار و جزو وظایف خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد: به زودی چند پروژه عمرانی در حوزه راه‌سازی در جزیره به همت جهادی این شرکت افتتاح خواهد شد، در زمینه تأمین برخی ارزاق، دارو، شن و ماسه حمل‌ونقل رایگان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر