جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۷۴۷
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و بازار شهرستان گفت: برگزاری هرگونه برنامه‌های تجمعی در کنگان ممنوع شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کنگان اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم تجمعی مانند عزا، عروسی، همایش‌ها و ... در شهرستان کنگان حسب مصوبه ستاد استانی کرونا ممنوع است و با متخلفان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از برگزاری مراسم در باغ ها جلو گیری کند افزود: همه کارکنان ادارات شهرستان ملزم به زدن ماسک هستند و افرادی که به ادارات مراجعه می‌کنند باید ماسک بزنند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: مراکز خدماتی پلیس، پیش خوان، و دیگر دفاتر خدماتی شهرستان حتما باید با نوبت دهی ارائه  خدمات کنند.

وی ادامه داد: همراهی آحاد و اقشار جامعه اعم از بازاری و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا خواهد کرد.

پاک‌نژاد تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان، شهرداری ها و دهیاری ها باید با بررسی و ابلاغ پروتکل بهداشتی برای انجام مراسم تشییع جنازه با حداقل افراد اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان نظارت و بازرسی از سطح بازار و اماکن عمومی را با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط انجام دهد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: ارگان های متولی در حوزه عرضه دخانیات قلیان بویژه در اماکن عمومی و سفره‌خانه‌ها ورود جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر