شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۹۰۳
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی روز چهارشنبه در آیینی لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری به ارزش 20 میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تحویل داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار کنگان در این آیین گفت: این تجهیزات شامل دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه اکسیژن‌ساز 5 لیتری نیولایزر، پالس اکسی‌متر ، مانیتور علائم حیاتی، ساکشن دوشیشه، تخت آی سی یو و ونتیلاتور ثابت و برخی دیگر تجهیزات است.

سید علی پاکنژاد افزود: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس 90 میلیارد ریال برای لوازم و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های استان بوشهر کمک کرده‌است که با توجه به اینکه بیمارستان کنگان قطب درمانی جنوب این استان است 20 میلیارد ریال از این تجهیزات پزشکی به این بیمارستان اختصاص یافته‌است.

وی افزود: در کمک 100 میلیارد ریالی شورای راهبردی به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بخشی به بیمارستان امام خمینی (ره) اختصاص یافته بود.

فرماندار کنگان اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ، توجه بیشتر صنعت و وزارت نفت به توسعه و تجهیز این قطب درمانی ضروری است.

پاکنژاد گفت: در نشستی که با مدیران صنعت داشتیم امیدواریم تفاهم‌نامه نفت، بهداشت و رفاه در مورد بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت محقق شود.

وی از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا با توجه به معوقات حقوقی پرسنلی و کارگری نیروهای شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان کنگان زمینه پرداخت مطالبات آنها فراهم شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: دستگاه اکسیژن ساز جدیدی در بیمارستان وجود دارد که در گفت وگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بنا است از هفته آینده راه‌اندازی شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر