جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۰۷۱
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: اقلام سهمیه‌ای ضروری مورد نیاز مردم این شهرستان باید به صورت کامل جذب و به صورت عادلانه و با برنامه‌ریزی مناسب در بین اقشار مختلف توزیع شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، احمد دشتی در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، گروه‌های مختلف جامعه دچار آسیب‌های اقتصادی شدند که دولت برای جبران بخشی از آن اقدام به تخصیص و توزیع کالاهای ضروری همچون برنج، شکر و مرغ کرده‌است.

وی اظهارداشت: تصمیم‌گیری در زمینه توزیع اقلام ضروری با اصل درنظر گرفتن جلوگیری از تجمع‌ها صورت گیرد.

دشتی ادامه داد:  نظارت بر توزیع  اقلام با حوزه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی است و در بخش‌ها نیز نظر بخشداران لحاظ شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار دیلم گفت: ۲۰ تن برنج پاکستانی، ۹ تن شکر و ۹ تن مرغ منجمد سهمیه تنظیم بازار برای شهرستان جذب شده و در بین اقشار مختلف و بویژه آسیب پذیر به صورت هدفمند توزیع خواهد شد.

وی افزود: ادارات بهداشت، اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک اصناف نظارت کنند و در صورت نادیده گرفتن به صورت قانونی برخورد شود.

دشتی  با تقدیر از اقدام جهادگرانه، آگاهانه و به وقت بازاریان شهرستان نسبت به تعطیلی کسب وکار خود برای پیشگیری از بیماری کرونا گفت: همه آگاهیم که جامعه بزرگ بازاریان ضرر و زیان زیادی کردند و باید بتوانیم به طرق محتلف از  آنان حمایت کنیم.

فرماندار دیلم با اشاره شرایط بد اقتصادی کشور که حاصل تحریم‌های ظالمانه است، اظهارداشت: با اصناف و فروشندگانی که اقلام و اجناس را بی رویه افزایش دهند برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر