جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۹۹
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه تقاطع گادوی خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های راهسازی شهرستان تنگستان تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه در حال ساخت تقاطع گادوی خطاب به مدیران راهداری و پیمانکار پروژه اظهار داشت: تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن این پروژه به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از مطالبات دیرین مردم شهرستان بوده افزود: در راستای تحقق مطالبات مردم این پروژه در هفته دولت سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز و علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی فاز اول آن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: برای تکمیل و بهره برداری از فاز اول پروژه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال و برای اجرای فاز دوم نیز مبلغ چهار میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تأمین اعتبار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تعریض و جداسازی مسیر فعلی، اصلاح و تعریض بلوار بین مسیر رفت و برگشت اتوبان بوشهر - اهرم - خورموج و احداث میدان در طرح فاز اول دیده شده و مطالعه فاز دوم نیز برای احداث میدان در مسیر روبرو (برای تسهیل در تردد اهالی شریف روستاهای بخش مرکزی و بخش دلوار) انجام شده است.

رفیعی‌پور گفت: در هفته جاری مبادله موافقتنامه فاز اول و دوم از محل اعتبارات تملک دارایی کمیته برنامه ریزی شهرستان انجام و امیدواریم تا اوایل پاییز شاهد تکمیل و بهره برداری از فاز ۱ و ۲ پروژه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر