شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۵۱۲
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در هفته دولت امسال ۴۴ پروژه عمرانی در شهرستان گناوه افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو در نشست فرهنگ عمومی شهرستان گناوه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم قرار گرفتن کشورمان تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و انواع حملات رسانه‌های دشمن در داخل و خارج با هدف ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا گام بر می‌دارد.

فرماندار گناوه افزود: کشورها دیگر فقط در جبهه مقابله با کرونا می‌جنگند ولی جمهوری اسلامی علاوه بر مقابله با کرونا در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای رسانه‌ای نیز می جنگد.

وی تصریح کرد: در کنار اقدامات اساسی انجام شده برای مقابله با کرونا در شهرستان و همگام با کادر درمانی، از اسفند ماه سال ۹۸ و همزمان با آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۹۷۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان انجام شده است که همکاری مردم در این زمینه مطلوب بوده است.

وی گفت: انتظار می‌رود که مردم شهرستان همچنان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با مدیریت مناسب آسیب‌های این ویروس را به حداقل ممکن رسانیم.

فرماندار گناوه گفت: بر اساس آخرین پایش انجام شده در سطح شهرستان گناوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات ۱۰۰ در صد، در بازار ۷۵ درصد و در سطح تفریحگاه‌ها حدود ۴۰ درصد برآورد شده است.

وی یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان گناوه در مجموع ۶۰ درصد برآورد شده که از مردم انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند تا بتوان رعایت این دستورات را به ۱۰۰ درصد رساند.

مهرجو بیان کرد: با توجه به تعداد مبتلایان، افراد بستری در بیمارستان و آمار فوتی‌های شهرستان رعایت به جد پروتکل‌ها با همکاری مردم ضروری است.

فرماندار گناوه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: برنامه‌های ماه محرم امسال و عزاداری سرور و سالار شهیدان طبق توصیه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا با کمک و همراهی یکدیگر به نحو مطلوب و با کمترین مشکل و باشکوه زنده نگه داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های عزاداری امسال دهه محرم از ابزارهای جدید نظیر فضای مجازی استفاده شود اضافه کرد: در ایام عزاداری ماه محرم سطح شهر و ادارات بخوبی سیاه پوش و هر خانه یک حسینیه و مرکز مذهبی شود و نذورات مردم نیز در قالب کمک‌های مومنانه و تأمین اقلام مورد نیاز بیمارستان برنامه‌ریزی و توزیع شود.

فرماندار گناوه گفت: امسال شروع ماه محرم مقارن با آغاز هفته دولت است و با توجه به شرایط شیوع کرونا در شهرستان گناوه به جز افتتاح پروژه‌ها برنامه خاص دیگری در نظر گرفته نشده است.

وی بیان کرد: علیرغم محدودیت‌های اقتصادی و تحریم‌های موجود، در هفته دولت امسال تعداد ۴۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان گناوه در حوزه عمران شهری و روستایی، راه‌ها و سایر زیرساخت‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر