جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه بوشهر:
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سو مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است...
کد خبر: ۷۶۰۶۴
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سو مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه‌جانبه تحمیل کرده و می‌کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: ایران انقلابی با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و صبر و مقاومت مردم عزیز تمامی آن سختی‌ها و فشارهای بی‌سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل خنثی کرده است و به زودی در پرتو این صبر و استقامت پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم عزیز بود و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت دانسته و به خدمات صادقانه بپردازند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌کنیم و عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشورها می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران کشورها با مردم شأن جدا می‌دانند و به زودی آن سران خیانت‌کار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.

معیشت مردم بسیار سخت شده است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: گرانی‌های بی رویه به ویژه در ارزاق عمومی و کالاهای اساسی امور زندگی و معیشت مردم را بسیار سخت کرده است.

وی گفت: متأسفانه بی برنامگی و بی تدبیری راهبردی اقتصادی، سو مدیریت و عدم نظارت کارآمد موجب روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

صفایی بوشهری افزود: از مسئولان ارشد دولت و تیم اقتصادی آن که مسئولیت مستقیم این امور به عهده دارد تقاضا دارم برای حل این موضوع تحول در نوع نگرش و تلاش جهادی مدیریتی و نظارت مؤثر و لازم اعمال کرده و طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری دامت برکاته هر چه سریع‌تر به اجرا در آورد.

وی ادامه داد: توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان در شرایط کنونی ضرورت دارد. از وزارت بهداشت و درمان همچنین وزارت دفاع در مورد بیمارستان‌هایی نظامی و سازمان تأمین اجتماعی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر به توسعه و تجهیز به روز بیمارستان‌های موجود در استان بپردازند تا مشکلات درمانی پیش رو اتفاق نیفتد و کادر بهداشت و درمان بتوانند به خوبی به خدمت بپردازند.

صفایی بوشهری گفت: صمیمانه از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار کادر درمان بیمارستان‌های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران ویروس کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون آنان استدعا داشته و از مسئولان مربوطه توجه ویژه به آن تلاشگران را خواستارم.

وی اظهار داشت: از مسئولان استانی تقاضا دارم که طرح‌های با اولویت خاص مانند راه آهن توجه ویژه کنند و با تلاشی وافر بودجه آن را تأمین و در اجرایی شدن و بهره برداری از آن در حداقل زمان تلاشی جهادی داشته باشند و طرح‌های نیمه تمام را هر چه زودتر به پایان برسانند و زمینه پیشرفت استان و اشتغال جوانان عزیز را فراهم آورند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از تمامی نهادهای خدمات مردمی مانند کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی و همه خیریه‌ها و خیرین تقاضا دارم در عرصه خدمت به دانش آموزان عزیز بی بضاعت و تأمین امور آموزشی به ویژه تهیه دستگاه‌های گیرنده فضای مجازی آموزشی و بسته‌های نوشت افزار و البسه و کیف و کفش آن عزیزان همکاری لازم و خدمات ارزشمند داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر