شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۰۸
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵

فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: هزار و ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از  مهر، سرهنگ علیرضا غریبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: تا پایان سال دو هزار برنامه در مناسبت‌های مختلف تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن دیدار فرماندهان و دست‌اندرکاران ۸ سال دفاع مقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر برنامه‌های این هفته آغاز می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: در سطح کشور در طول سال از یک میلیون رزمنده پیشکسوت ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می‌شود و سهمیه استان بوشهر ۱۱ هزار رزمنده است که در هفته دفاع مقدس از ۲ هزار رزمنده پیشکسوت استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دریا و دریانوردی بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: تجلیل از سربازان نخبه و برپایی همایش نخستین پاسخ به دشمن از دیگر برنامه‌ها است.

غریبی، برگزاری برنامه ویژه سنگرسازان بی‌سنگر، تجلیل از تولیدکنندگان برتر اقتصاد مقاومتی، رونمایی از تولیدات فرهنگی، هنری و رادیویی و تلویزیونی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر دانست و گفت: در این هفته ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا کنگره ملی شکوه ایثار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر رونمایی از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی دفاع مقدس در صداوسیما را از دیگر طرح‌ها دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در هر شهرستان ۱۰ گانه استان بوشهر در هفته دفاع مقدس از ۲۰۰ رزمنده پیشکسوت تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر