شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۱۵۸
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۸

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان استان در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حوزه بهداشت و درمان استان به نسبت سال‌های گذشته به مراتب بهتر شده و در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی افزود: اقدامات ارزشمند مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان از تلاش این مجموعه برای ارتقا سطح سلامت حوزه بهداشت و درمان استان داشته و جای تقدیر دارد.

جمیری بیان داشت: بایستی حرکتمان برای رسیدن به نقطه مطلوب حرکتی کاملاً جدی، حساب‌شده و دقیق بوده و از همه فرصت‌های موجود بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در استان بوشهر از تمامی مواهب الهی برخوردار بوده و بایستی از آن در جهت آسایش و رفاه مردم استفاده کنیم.

جمیری خاطرنشان کرد: باید نقطه مطلوبی را برای حوزه بهداشت و درمان استان هدف‌گذاری کرده و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تأکید کرد: باید برای بوشهر نقشه راه پنج‌ساله‌ای را تنظیم کرده و در راستای رسیدن به سطح قابل قبولی که حق مردم استان است تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه پنج‌ساله را باید جدی گرفته و برنامه مدون و مستحکمی برای آن تهیه‌کرده تا دولت‌های بعد بتوانند آن را دنبال کرده و ما نیز در این حوزه تا رسیدن به نتایج مطلوب به مردم خدمت خواهیم کرد.

جمیری افزود: اقدامات ارزشمندی در سال‌های گذشته در استان صورت گرفته اما تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان از نمود بیشتری برخوردار بوده و در این دوره تلاش‌های خود را بیشتر خواهیم کرد تا به آن چیزی که حق مردم است دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بهره‌برداری از بیمارستان شهدای هسته‌ای کمک بسیار زیادی به حوزه درمان استان به ویژه در بحث کرونا خواهد بود و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بیمارستان سلمان فارسی نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود که طی مذاکرات صورت گرفته با موافقت این بیمارستان روبرو شده‌ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر