جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۱۶
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ستاد عتبات عالیات استان در تامین ۳۱۳ دستگاه تبلت مورد نیاز دانش آموزان نیازمند همکاری می‌کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل ازصدا و سیما، احمد لطفی در نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرستان‎ های استان بوشهر بیان کرد: رفع مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی همواره در کانون توجه کمیته امداد قرار داشته است.
 
وی افزود: براین اساس کمیته امداد هر ساله خدمات گوناگونی را به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت از قبیل کمک هزینه تهیه لوازم‌التحریر، ایاب و ذهاب و تامین پوشاک، کمک هزینه ثبت‌نام، کلاس‌های تقویتی کنکور، ارائه وام دانشجویی و وام ازدواج به دانشجویان ارائه می‌دهد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: امسال با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و آموزش مجازی دانش‌آموزان، فراهم کردن شرایط و زیر ساخت‌های آموزش مجازی برای دانش‌آموزان تحت حمایت لازم و ضروری است.
 
وی با تاکید بر دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش‌آموزان تحت حمایت به‌منظور آموزش‌های مجازی عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تهیه و توزیع تبلت برای این دانش‌آموزان با همکاری نهادها، موسسه‌های خیریه و خیران نیکوکار در دست اجراست که یکی از این آن‌ها ستاد عتبات عالیات استان است.
 
لطفی گفت: در توافق‌نامه میان کمیته امداد و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، ۳۱۳ دستگاه تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این توافق‌نامه دو جانبه، ستاد عتبات عالیات نصف هزینه را به مبلغ هر تبلت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد و نصف دیگر از منابع کمیته امداد تامین خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر