جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۴۵۵
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

فکرشهر- مصطفی منفرد:  شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ از مقام و جایگاه خبرنگاران تجلیل کردند.

به گزارش فکرشهر، در این بازدید شهردار و اعضای شورای شهر ، ضمن تجلیل از مقام شهدا بویژه  خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را فرصتی برای اندیشیدن به نقش و جایگاه خبر و خبرنگار در پیشرفت و توسعه عمومی جامعه برشمردند.

طبق روال هرساله انتظار می رفت این نشست در ۱۷ مرداد ماه سال جاری صورت می گرفت که اما باید گفت: به دلیل تداخل با انتخاب هئیت رئیسه اخرین سال شورای اسلامی دوره پنجم سبب شد تا این مهم با کمی تاخیر در تاریخ پنجم مهرماه برگزار شد.

در این نشست یوسف وطن دوست -رئیس شورای شهر خارگ- ضرورت بهره گیری از ظرفیت های اطلاع رسانی و قابلیت کارشناسان امور خبری و خبرنگاران برخوردار از دانش اطلاع رسانی را یکی از راهکار مهم اداره امور و حل مشکلات جامعه ذکر کرد.

وطن دوست تصریح کرد:  بی غرض بودن اطلاع‌رسانی ها خیلی می‌تواند مستمرثمر باشد و وضعیت فعلی شهر می‌طلبد که عزیزان خبرنگار در جایگاه همدل با مدیریت شهری تعامل کنند و مطمئن باشند مدیریت شهری همواره آماده پذیرفتن انتقادات است.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران محترم رسالتی عظیم بر دوش دارند و انشالله که در پی انتقال حق و تقاط قدرت و توانمندی ها و ظرفیت های آشکار و پنهان شهرستان باشند و اخبار منطقه به دور از فضای غرض ورزی و با دید کارشناسی به اطلاع عموم افراد برسانند.

وی در پایان سخنان خود اشاره کرد: انشاالله به زودی در یک نشست خبری با اصحاب رسانه اخبار کامل فعالیت ها و عملکرد مجموعه شهرداری را به سمع و نظر خواهیم رساند.

 عبدالحمید صفایی- شهردار خارگ- گفت: حضور خبرنگاران احترام آمیز است و ما امیدواریم که با رسالتی که بر عهده خبرنگاران است ما را در انجام وظایفمان یاری کنند.

صفایی اضافه کرد: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.


 
همچنین در جریان این دیدار، مهدی بخشی ، مهدی باقری ، لطف الله علیپور و بهروز خواجه -اعضای شورای شهر خارگ- و همچنین اسماعیل رضایی-مدیرمالی شهرداری- و سعیدی -مدیرحراست شهرداری- در سخنانی جداگانه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی ؛ خبرنگار و خبرگزاری های موجود در جزیره را موثر و حرفه ای دانستند و بر تقویت هرچه بیشتر و برگزاری نشست های مستمر  و مشترک کارشناسی  با رویکرد  بررسی و تبیین مشکلات بویژه مشکلات ساکنان بومی جزیره خارگ  و تولید هوشمندانه محتوای خبری تاکید کردند.

 در پایان این نشست نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه همراه از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر