جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۷۲
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی پیش از ظهر شنبه در جمع عاملین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اظهار داشت: یکی از اهداف مهم صندوق امداد ولایت، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت وام است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه تلاش شده تا این وام‌ها با شرایط آسان به نیازمندان داده شود، تصریح کرد: اغلب سرمایه این صندوق با سپرده گزاری خیران نیکوکار تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم و خیران نیکوکار استان بوشهر با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاریگر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات به نیازمندان باشند.

لطفی هدف از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و تلاش برای توانمندی محرومان دانست و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد توانمندی مددجویان است

وی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای حل مشکلات نیازمندان دانست و افزود: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در نیمه نخست سال جاری به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پرداخت این تسهیلات در زمینه کارگشایی و اشتغالزایی، تأمین مسکن و ودیعه مسکن گفت: همه این تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کشور ناشی از ویروس کرونا و نیازمندی مردم، ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در زمینه کارگشایی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینه اشتغالزایی، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه تأمین مسکن و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در زمینه ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر