جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۸۹۳
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بابت فشار اقتصادی به مردم شرمنده هستیم، گفت: دولت باید تلاش بیشتری برای بهبود معیشت مردم داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای شناسایی مسائل و مشکلات مردم شهرستان دشتستان به بخش‌های شهرستان سفر کرده و در بازدید از شهرها و روستاها و نشست با مردم و مسئولان محلی مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور و استان بوشهر وجود داشت، طی یک ماه گذشته هشت سوال را از وزرا مطرح و یا پیگیری و حمایت کردیم و برای رفع مشکلات و برخی نواقص چند مورد تذکر به رئیس جمهور و تعدادی از وزرا دادیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش فشارها به مردم هستیم و این مشکلات و فشارها روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در مورد کاهش ارزش پول ملی به رئیس جمهور تذکر دادیم خاطرنشان کرد: کاهش ارزش پول ملی فشار زیادی به مردم وارد کرده و سفره مردم را خالی کرده است و رفاه مردم کاهش یافته است.

رضایی با بیان اینکه بابت افزایش بی‌رویه و روزانه قیمت‌ها شرمنده مردم هستیم، تصریح کرد: باید برای این وضعیت فکری شود و امیدواریم با چاره اندیشی در این زمینه شاهد بهبود اوضاع باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر