جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۶۵۰
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: متقاضیان واجد شرایط برای انعقاد قرارداد بیمه اختیاری نیازی به مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی ندارند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط برای انعقاد قرارداد بیمه اختیاری نیازی به مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی ندارند  و می توانند از طریق سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir این کار را انجام دهند.

عبداله شیرکوند افزود: از امروز به بعد متقاضیانی که سن آنها زیر ۵۰ سال باشد در صورت داشتن ۳۰ روز سابقه بیمه پردازی، به صورت غیر حضوری می توانند  قرار داد بیمه اختیاری منعقد کنند.

وی ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی با هدف تسهیل و تسریع در شیوه های ارئه خدمات، تبدیل فرآیند های مبتنی بر مراجعه حضوری را به فرآیندهای غیرحضوری به منظور کاهش ۷۰ میلیون مراجعه آغاز کرده است. 

 مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: این تحول در چارچوب راهبرد کلان تامین اجتماعی دیجیتال پیگیری می شود و مقرراست بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت غیرحضوری به صورت کامل رونمایی شود.   
وی در باره سایر خدمات غیرحضوری این سازمان تاکید کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان اصلی، ابلاغ احکام مطالباتی کارفرمایان،  ابلاغ مفاصا حساب به پیمانکاران و واگذارندگان کار، ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شدگان اصلی، درخواست تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه، استعلام وضعیت دریافت مستمری، استعلام ارتباط بیمه ای بیمه شدگان و حذف مراجعه فرزندان اناث مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت، از دیگر خدماتی است که تا کنون در قالب طرح ۳۰۷۰ امکان ارایه آنها به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

شیرکوند از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش خواست برای دریافت خدمات بیمه ای خود تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی خودداری و با ثبت نام و درج اطلاعات هویتی خود در سامانه eservices.tamin.ir خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر