شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۰۲
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از راه‌اندازی بزرگ‌ترین سایت HSE ویژه شاغلین صنعت گاز در کنگان خبر داد و گفت: ۱۷ هزار شاغل پارس جنوبی مهارت‌افزایی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: این سایت با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی و برای توانمندسازی ۱۷ هزار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این سایت آموزشی در راستای توسعه مرکز تأیید صلاحیت حرفه‌ای شاغلین گاز کشور در استان بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برند سازی مهارت امروز باید به عنوان یک اصل در کشور شناخته شود و مجتمع گاز پارس جنوبی پرچم‌دار این اصل است.

دراهکی با تأکید بر توسعه مهارت‌آموزی در صنایع افزود: عسلویه باید به شهرستان کار و مهارت تبدیل شود و به‌گونه‌ای باشد که مقام‌های ملی کشور نگاه توسعه‌ای در ارتباط با مهارت را به راحتی در این منطقه لمس کنند.

وی از تجهیز مرکز ملی مهارت گاز کشور با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: مرکز مهارت‌آموزی گاز کشور با ارائه ۱۸۰ استاندارد مهارتی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

دراهکی بیان کرد: تنها نباید به ارزش اقتصادی شهرستان عسلویه توجه شود بلکه باید وزن اجتماعی با توانمندی مهارت ارتقا یابد تا زمینه رونق این منطقه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروی شاغل در صنایع همیشه موردتوجه صاحبان صنایع بوده و لازم است آموزش‌های مهارتی به‌طور جدی در بخش صنعت به‌طور ارتقای آموزش، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و گسترش آموزش‌های مدیریتی و مهارتی موردنیاز صنایع توسعه یابد.

دراهکی گفت: برای ارتقای سطح مهارت شاغلان صنایع، کاهش هزینه‌های تولید، ارتقای بهره‌وری و توسعه منابع انسانی شرکت‌ها و صنایع با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها مراکز ارتقای مهارت جوار صنعت و درون کارگاهی در شرکت‌های زیرمجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر