جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۵۸
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: حمایت از طرح‌های اقتصادی و توسعه و حفظ اشتغال آنها از اولویت‌های مدیریت این شهرستان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسعود شیرافکن روز پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان بوشهر افزود: همچنین در راستای ایجاد اشتغال پایدار از اجرای طرح‌های اقتصادی موثر برای شهرستان نیز حمایت می‌شود.

وی با تاکید بر برطرف کردن برخی تنگناهای مربوط به طرح‌های کشاورزی در شهرستان بوشهر اظهار کرد: با شناسایی کارهای اقتصادی منطقی موجود در شهرستان باید منابع و تسهیلات بانکی را به سمت این مشاغل هدایت کرد و با صاحبان این مشاغل و کسب و کارها ارتباط گرفت.

شیرافکن بیان کرد: در برخی از موارد دیده می‌شود برخی از منابع به سمتی می‌روند که خیلی هم بهره وری ندارند و این امر منجر به هدر رفتن تسهیلات می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: سیستم بانکی نه فقط در مرحله احداث بلکه در تمام مراحل تولید باید در کنار تولید کننده باشد و هر جا تولید کننده خواستار توسعه و یا با تورم و یا به ورشکستگی رسید در کنار او باشد و از آن حمایت کند.

شیرافکن بر ضرورت حمایت از مکانیزاسیون، توسعه صنایع تبدیلی و پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان واقعی در شهرستان تاکید کرد. 

وی تاکید کرد: بسیاری از زیرساخت‌های توسعه با کمک مردم  فراهم می‌شود پس باید از این توان و پشتوانه مردمی در سایر بخش‌های توسعه استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر