جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۹۳۱
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

فکرشهر:  در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه ای با عنوان پویش ضیافت همدلی  جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش با حضور آرزو منوچهری سرپرست مدیریت و کارشناسان حوزه تخصصی در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان بوشهر، در این جلسه آرزو منوچهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و خیران اظهار داشت: با عنایت به حلول ماه پرخیر و برکت رمضان و از طرفی شیوع بیماری کرونا، بهزیستی شهرستان بوشهر با استفاده از ظرفیت خیرین، و تلاش همکاران این مدیریت در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی و به ویژه اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا و رسیدگی و کمک رسانی به خانوادهای تحت پوشش، پویش ضیافت همدلی را برگزار خواهد کرد.

منوچهری در ادامه بیان کرد: از ابتدای بروز ویروس کرونا در شهرستان بوشهر خوشبختانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی توسط خیرین و مردم نیکوکار این به بهزیستی شد که تمامی آنها در راستای تامین وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده و اقلام خوراکی مددجویان  تحت پوشش هزینه شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از خیرین و مردم نوع دوست استان جهت کمک به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش خواست تا هزینه های مراسم شادی و مذهبی خود را با توجه به بیماری کووید 19 که در سطح کشور شاهد آن هستیم جهت اهداء و کمک به نیازمندان  در پایگاهی که در دفتر مدیریت این شهرستان مستقر شده اختصاص دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر