شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دهیاری و شورای اسلامی روستای پشت پر با ارسال جوابیه ای به این پایگاه خبری، نسبت به انتشار «درخواست جمعی از جوانان روستای پشت پر از دهیاری» با عنوان «هزینه کرد بودجه و درآمد را شفاف سازی کنید»، واکنش نشان داد...
کد خبر: ۸۶۹۴۹
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: دهیاری و شورای اسلامی روستای «پشت پر» با ارسال جوابیه ای به این پایگاه خبری، نسبت به انتشار «درخواست جمعی از جوانان روستای پشت پر از دهیاری» با عنوان «هزینه کرد بودجه و درآمد را شفاف سازی کنید»، واکنش نشان داد.

جوابیه ارسالی به «فکرشهر»، به شرح زیر است:

«بنام خدا

مردم شریف و محترم روستای پشت پر

به رسم ادب مراتب سلام و احترام خود را به محضر یکایک شما خوبان معروض می داریم و از اینکه توفیق داریم به عنوان اعضا شورای اسلامی و دهیار این روستای باستانی ،خدمتگذار شما باشیم شکر گزاریم.
در روز های اخیر مطلبی در یکی از سایت های خبری در خصوص مطالبه تعدادی از جوانان روستا برای شفاف سازی عملکرد دهیاری منتشر شده که لازم دیدیم مطالبی چند به حضورتان اعلام داریم .

1‐-- این شورا و دهیاری از ابتدای شروع به کار بنای کار خود را به مشورت گذاشته و همیشه سعی داشته مردم را در جریان امورات مهم روستا قرار دهد که مردم شریف نیز در موارد حساس همیشه پشتیبان و همراه بوده اند و این دهیاری نیز به طریق مختلف نسبت به ارائه عملکرد خود تلاش نموده و هر ساله در پایان فروردین گزارش کاملی از عملکرد دهیاری را به بخشداری و شورای بخش _ فرمانداری و دفتر امور روستایی ارائه نموده است 

2-در رابطه با واریزی دهیاری ها _ فرماندار محترم در مبالغ واریزی تمام دهیاری ها را در جلسه فعالین مدنی بخش ارم اعلام فرمودند که تعدادی از اهالی روستای پشت پر نیز حضور داشتند و نسبت به پروژه های انجام شده در این روستا ، هر نهاد یا ارگانی هر پروژه ای را احداث نموده مربوط به خودش بوده و هیچگونه تداخلی با عملکرد دهیاری ندارد .

3--در اسفند ماه ۱۳۹۹ با اعلام استانداری محترم بوشهر _ تمام دهیاری های استان اسناد و مدارک خود را جهت حسابرسی مستقل تحویل داده اند که دهیاری پشت پر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است ، که خوشبختانه شفافیت اسناد این دهیاری یکی از بهترین ها بوده است ،

ضمن اینکه تمامی پروژه های عمرانی این دهیاری توسط پیمانکار صورت گرفته که اسناد مربوطه شامل نقشه برداری اجرایی--- برآورد اولیه __ صورت وضعیت ها و غیره موجود می باشد .

4.در پاسخ به مطالبه جمعی از جوانان عزیز برای بر گزاری جلسه 
به استحضار می رساند بلا فاصله پس از تغییر شرایط کرونا از وضعیت پر خطر و امکان برگزاری جلسات پس از هماهنگی با شورای بخش و بخشدار محترم 
بر اساس قانون جلسه ای با حضور مردم شریف پشت پر برگزار و گزارش کاملی در حضور اهالی و شورای محترم بخش و بخشدار محترم ارائه خواهد شد .

با آرزوی سلامتی و روز های بهتر برای همه مردم عزیز روستای پشت پر 
همه شما را به ایزد منان می سپاریم .

دهیاری و شورای اسلامی روستای پشت پر»

نظرات بینندگان
ارسلان
|
-
|
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
درود بر شما

جوابيه كاري رو دوا نميكنه، اگر راست ميگين، با سند مالي شفاف سازي كنيد، كرونا رو بهانه نكنيد
ف رحیمی
|
-
|
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
شورایی که در عملکرد ۴ ساله‌ی خود عایدی برای روستا نداشته و تنها نزاع و جدل‌های درونی و تاخیر در اجرای پروژه‌ها و یارکشی‌های بی‌اساس فرصت سوزی‌های بسیاری را برای پشت پر به ارمغان آورده است.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر