شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۱۰۳
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شمالی خنکی هوا در این استان تا روز یکشنبه هفته پیش رو تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۱۶ و دیر با ۳۸ به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز به سبب وزش بادهای شمالی بویژه در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: از فردا با کاهش سرعت بادهای شمالی، به تدریج از تلاطم دریا کاسته می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری، طی امروز همراه با وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی مناطق با مه رقیق صبح‌گاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی گاهی غربی، در قسمت‌های شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ و فردا در همه مناطق ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰، در سواحل مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتی‌متر و فردا در درهمه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر