شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۱۱۹
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: حضور پرشور و میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای ضربه مهلکی به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کند.

به گزارش فکرشهر، شیخ محمد جمالی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و همیشه برای سنگ اندازی و تضعیف پایه‌های انقلاب تلاش و برنامه ریزی کرده اند.

وی بیان کرد: انتخابات از جمله عرصه‌هایی است که دشمن همواره تلاش می‌کند با ایجاد یاس و ناامیدی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری و به این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است ضربه وارد کند.

جمالی ادامه داد: وظیفه ما این است که هرآنچه در توان و قدرت داریم به کار گیریم و دربرابر این دشمنان قسم خورده که در اطراف ما هستند ایستادگی کنیم.

امام جمعه اهل سنت کنگان اضافه کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی کردن با انقلاب اسلامی برنداشته و همیشه از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده است این وظیفه ما است که در این شرایط حساس که رسانههای بیگانه دم از ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی می‌زنند با اتحاد و انسجام در صحنه انتخابات حاضر و به این وسیله بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم.

جمالی گفت: دموکراسی و مردم سالاری به معنای حقیقی کلمه در جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد:برگزاری ده‌ها انتخابات در طول عمر انقلاب نشان از مردمی بودن حکومت در ایران اسلامی و توجه و اهمیت قائل شدن به نقش مردم در اداره کشور است.

امام جمعه اهل سنت کنگان با دعوت از همه مردم برای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اهل سنت ایران بویژه اهل سنت استان بوشهر شرکت در انتخابات را بر خود فرض دانسته و با حضور گسترده، وحدت شیعه و سنی را بار دیگر عینیت خواهند بخشید.

وی تاکید کرد: انتخابات مظهر همبستگی و اقتدار ملی است و اهل سنت ایران اسلامی مانند همیشه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای از اصول و آرمان‌های امام، شهیدان و نظام مبتنی بر دین صیانت می‌کند.

جمالی ادامه داد: شیعه و سنی متحد و همدل با حضور در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان دشمنان بویژه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل خواهند زد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر