يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در مراسمی با حضور مسئولان، محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی شد...
کد خبر: ۱۰۰۱۸۰
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: در مراسمی با حضور مسئولان، محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح شنبه در این مراسم اظهار داشت: امروز توفیق بزرگی نصیب بنده شده است که بار دیگر در استان خود بتوانم به مردم خدمت کنم.

محمد هادی رستمیان با اشاره به اینکه بر اساس تکلیف و دعوت استاندار به بوشهر آمده و این مسئولیت را قبول کرده‌ام افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که نیروی انسانی توانمند یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود.

وی داشتن روحیه تعاون و تعهد را کلیدواژه‌های اصلی در فعالیت دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت همه همکاران با یک کار تیمی منسجم در کنار هم برای موفقیت و توسعه استان بوشهر تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر به منابع زیرزمینی، شیلات، کشاورزی، نفت، پتروشیمی، دریا، معادن و منابع مختلف اشاره کرد.

وی از شناخت دقیق نیازمندی‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تعیین اولویت‌ها برای رفع مشکلات و توسعه هر چه بیشتر استان تلاش می‌کنیم.

در این آئین محمد هادی رستمیان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر معرفی و حکم وی که به امضا وزیر کشور هم رسیده است به ایشان اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر