چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۰۹
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در  ۱۰۰ روز گذشته عملکرد خوبی داشته، با مردم همراه و واقعیت‌ها به آنان اعلام شده؛ مردم نیز وقتی مسائل و مشکلات جامعه را متوجه شوند خود آنها با دولت همراهی و همکاری می‌کنند. 

به گزارش فکرشهر از ایرنا، موسی احمدی افزود:  نگاه تیم اقتصادی رئیس جمهوری نگه داشتن وضعیت اقتصادی در حد مطلوب و پیش‌گیری از افزایش تورم است در همین راستا امروز با تلاش دولت تثبیتی در مسائل اقتصادی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند اقدام عملی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی در زندگی خود احساس کنند یادآورشد: پیشگیری از تورم، سامان دادن وضعیت اقتصادی، افزایش قدرت خرید مردم و احساس تغییر در زندگی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

آمادگی مجلس برای همکاری با دولت 

احمدی اظهارداشت: دولت سیزدهم وارث وضعیتی بود که در آن تورم به اوج خود رسیده و مشکلات اقتصادی جامعه را به سمت ناامیدی سوق داده بود و همین شرایط باعث شده بود در آستانه انتخابات شور و هیجانی برای انتخاب دولتی که موجب رفع مشکلات و مسائل اقتصادی، توجه به مسائل و شنیدن صدای مردم و در بین آنها و با آنها همراه بودن ایجاد شد.

نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با انتخاب دولت انقلابی و مردمی رئیس جمهور و هیات دولت با حضور در مجلس برای گرفتن رای اعتماد برنامه‌های جامع و گزارش‌های خوبی به مجلس ارائه دادند و مجلس نیز باتوجه به آن برنامه‌ها و رویکردها به هیات دولت رای اعتماد داد و از دولت حمایت شد. 

وی تاکید کرد: امروز نیز پس از ۱۰۰ روز مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد برای رفع مشکلات جامعه و تورم هر قانونی که مورد نیاز دولت باشد در قالب ۲ فوریتی تصویب و  به نوعی ریل گذار باشد تا بتواند قطار اجرایی کشور با سلامت و اقتدار راه خود را ادامه و مشکلات مردم را برطرف و امید در بین آحاد جامعه زنده شود.

واکسیناسیون موجب ایجاد آرامش و امنیت روانی 

احمدی واکسیناسیون را از مهمترین گام‌های دولت در ۱۰۰ روز گذشته عنوان کرد و گفت: هرچند برنامه واکسیناسیون هزینه زیادی برای دولت داشت اما این دولت با برنامه ریزی صحیح و دقیق در زمینه واردات واکسن، اقدامی کامل و جامع در راستای ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه انجام داد.

وی تاکید کرد: امروز مردم از واکسیناسیون که منجر به کاهش مرگ و میر در جامع شده اظهار رضایت می‌کنند و این اقدام دولت باعث افزایش امید در جامعه شده است.

سفرهای استانی دولت فرصتی برای شنیدن مشکلات مردم

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید برخی‌ها سفرهای استانی دولت را باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه مثبت ارزیابی نکنند و اعتبارات و منابع موجود را جواب‌گوی مشکلات اقتصادی ندانند اما حضور دولت‌مردان در میان مردم، شنیدن سخنان و لمس مشکلات آنان بسیار در روحیه مردم اثرگذار است.

وی ادامه داد: حضور موثر رئیس جمهور و هیات دولت در شرایط مختلف در بین مردم باعث شده مردم احساس کنند که دولت با آنها و از خودشان است.

احمدی با اشاره به هک شدن جایگاه‌های پمپ بنزین و برنامه دشمن برای ایجاد تشتت و نارضایتی گفت: حضور رئیس جمهور در جایگاه‌های عرضه سوخت بسیار اثرگذار و موجب ایجاد آرامش روانی در جامعه شد.  

وی تاکید کرد: حضور دولت و رئیس جمهور در استان‌ها در زمان زلزله، سیل و سایر موارد بحرانی دیگر بسیار اثر گذار و تاثیر روانی مثبتی به همراه دارد این اقدام دولت برخلاف دولت قبل است که شخص رئیسی جمهور در بین مردم حضور نداشت.

عزم دولت برای تامین مایحتاج عمومی مردم 

احمدی اضافه کرد: تامین مایحتاج عمومی مردم امروز بعنوان یکی از راهبردها و اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود در همین راستا وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و سایر مسئولان در جلسه‌های متعددی در تلاش برای پی گیری، نظارت و سامان دادن کار مردم هستند و برای دوری التهاب و ایجاد ثبات در جامعه تلاش می کنند.

این نماینده مجلس گفت:

وی با بیان اینکه گزارش ۱۰۰ روزه  رئیس جمهور  هرچند برای جامعه قانع کننده نیست اما خوب و امیدوارکننده است ادامه داد: مردم  نظام، انقلاب و دولت را از آن خود می‌دانند و اگر جایی تجمع و اعتراضی می‌کنند تنها به خاطر این است که صدای خود را به مسئولان عالی مملکت برسانند. 

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب، قوای قضائیه، مقننه و مجریه برای خدمت به جامعه انسانی و اسلامی یک دست و یک هدف شده اند.

احمدی با اشاره به مذاکرات نیز اظهار کرد: حکمت، عزت، مصلحت همواره در مذاکرات مورد نظر دولت مردان بوده است و تلاش شده با اقتدار حرف جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که با نگاهی واقع بینانه و عزت‌مندانه در مذاکرات شرکت و آنچه مصلحت نظام و کشور است با نگاه به منویات رهبر معظم انقلاب اجرا شود.

احمدی گفت: امروز هر سه قوه زیر نظر رهبر معظم انقلاب تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار گرفته و در تلاش برای قراردادن کشور در جایگاه اصلی خود است.

وی یادآو رشد: قرار گرفتن قوای سه گانه در کنار هم بیانگر یک دست شدن مسئولان نظام است و در این شرایط دشمن هیچ راهی برای رخنه ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر