شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر از دیرباز دارای شاخص علمی و دینی قوی بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: پیشرفت و توسعه در هر جامعه‌ای نیازمند توجه خاص و ویژه به آموزش و پرورش است.

وی تولید نیروی انسانی کارآمد و توانمند را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین عامل تولید منابع انسانی در جامعه، آموزش و پرورش است و باید بیش از پیش به این حوزه توجه شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش با تولید منابع انسانی کارآمد و توانمند زمینه اقتدار جامعه و نظام را فراهم می‌کند ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای مهم یک جامعه در راستای توسعه و پیشرفت است.

وی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت آموزش و پرورش را تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: توجه به آموزش و پرورش به معنای توجه به هویت و اقتدار نظام و جامعه است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار آسیب‌شناسی مشکلات دانش‌آموزان در حوزه‌های گوناگون از جمله امور تربیتی و علمی توسط وزارت آموزش و پرورش شد و افزود: دوران نوجوانی و جوانی دوران طلایی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه معماری شخصیت دانش‌آموزان در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد اضافه کرد: علم همراه با اخلاق اسلامی کارآمد و مؤثر است و باید به این مقوله توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تحسین توجه ویژه آموزش و پرورش به امور دینی دانش‌آموزان استان بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر از دیرباز دارای شاخص علمی و دینی قوی بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر