يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیجیان شهر برازجان از میدان شهید کریم آزاد تا شهدای گمنام این شهر پیاده روی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، بسیجیان برازجانی با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با آرمان های امام و شهدا و ولایت تجدید عهد کردند.\n\nهمچنین آنان با در دست داشتن پلاکارد نوشته هایی آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و ارزشهای ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیجیان شهر برازجان از میدان شهید کریم آزاد تا شهدای گمنام این شهر پیاده روی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، بسیجیان برازجانی با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با آرمان های امام و شهدا و ولایت تجدید عهد کردند.

\n\n

همچنین آنان با در دست داشتن پلاکارد نوشته هایی آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و ارزشهای ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

\n\n

اکبر صالحی کللی فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) برازجان دراین آیین گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی، حفظ و ارتقای وحدت و یکپارچگی نیروها و آمادگی و تقویت نیروهای بسیج در مقابله با هر تهاجم دشمن ازاهداف مهم این پیاده روی فرهنگی و رزمی است.

\n\n

فرمانده سپاه دشتستان درجمع بسیجیان گفت: ایمان، وحدت، یکدلی و اطاعت پذیری از ولایت و فرماندهی مهم ترین رمز پیروزی در زندگی است.

\n\n

سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: سپاه شهرستان دشتستان برنامه های متنوعیبرای ایجاد آمادگی بیشتر و توانمندسازی بسیجیان دارد.

\n\n

دراین مراسم بسیجیان برازجانی با حضور در محل شهدای گمنام شهر برازجان نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر